Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Pentru a cauta un produs, vă rugam să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

Da, www.melio.ro onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, va rugăm sa introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Cum procedez daca doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiți parola contului dumneavoastră, vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar să vă creați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.

Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugam să ne contactați prin email sau telefonic. Va rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Istoric comenzi.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi.

Întrebări generale

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați prin email sau telefonic.

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, vă rugăm să ne contactați prin email sau telefonic.